Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 13 września 2011

Opisy pod zdjęcia:P

Postawiłaś poprzeczkę i to bardzo wysoko
Ale ja ją przeskoczyłem i teraz jestem z Tobą .! <3



Tylko Ty w moich snach,
Tylko Ty umiesz tak,

zaczarować mój świat . ! <3



Czasami kurz nad uczuciami zalega,
zarówno w miłości jak i przyjaźni.
Stają się obowiązkiem a nie szczęściem,
przyzwyczajeniem pielęgnowanym,
a nie tym o co warto zabiegać,
w co nadzieje pokładać.
Takie uczucia łatwo rozkruszyć,
wystarczy mocniejszy podmuch wiatru.
Kiedyś były świętością,
Teraz to zwiędły kwiat,
choć nikt się do tego nie przyznaje,
bo miały trwać dopóki nie skończy się świat,
i jeden dzień dłużej,
lecz daleko im do wieczności,
skoro nie przetrwały próby czasu.! 



Oceniaj dopiero jak poznasz.
..więc nie oceniaj nigdy. 



"Teraz niosę w sobie ból jak w żadnym miejscu,
przyglądam się tym gruzom, patrząc co po nich zostało...
Być może to nadzieja, lecz wciąż chcę by to trwało.
By nigdy się nie skończyło, mocniejsze niż kiedyś było,
Niż wtedy gdy myślałem, że to TYLKO miłość"








2 komentarze:

  1. Fajny blog i ciekawe opisy :) zapraszam do mnie http://wiersze-opisy-fajne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie;-*

    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń